عشق خطای موازی.....

منو تو مثل دو تا خط می مونیم
که تو یه دفتر مشق اسیر شدیم!
نرسیدیم به هم و اخرشم؛
تو همون دفتر کهنه پیر شدیم!

‌‌‌‌بی هم و کنار هم روزا گذشت؛
دستای من نرسید به دست تو!
می دونیم که ما به هم نمی رسیم؛
مگه با شکست من؛شکست تو!

من نمی رسم به تو اخر بازی همینه!
اخر عشق دو تا خط موازی همینه!

اگر من بشکنمو تو بی خیال؛
بگذری از منو تنهام بذاری؛
اگه با تموم این خاطره ها؛
تو همین دفتر مشق جام بذاری؛

بعد از اون دیگه نه من مال منه؛
نه تو تکیه گاه این شکسته یی!
بیا عاشق بمونیم کنار هم؛
نگو از این نرسیدن خسته ای!

تو نمی رسی به من اخر بازی همینه!
اخر عشق دوتا خط موازی همینه! 

        
یغما گلرویی                                                   

کاش می شد که نرفت
کاش می شد که بمانیم و بسازیم خانه ای از گل دل
کشور عشق کجاست؟
صحبت از رفتن و بی زاری نیست
پای رفتن لنگ است
جای ماندن اینجاست
فکر فردا باشیم
حاصل ما این است
کاش می شد که نرفت
و زمان را بوسید
و زمین را پوشید
همره باد نبود
اشتی را پیمود
اشنایی را پای یک سرو خرید
زندگی را فهمید
به کجا باید رفت؟
به کجا....!!!!!؟؟؟؟؟ 
                               
                                                         
                                              ؟؟؟؟؟؟؟؟
 
  *واقعآ زندگی کجاست؛یه جای دور یا نه        همین نزدیکی ها
یکم با چش بازتر نگاه کنیم می بینیم زندگی بقل دستمون نشسته و داره بهمون لبخند می زنه
پس توهم بهش بخند