ممنونم

خدا جوونم، دووست دارم از خوشحالی گریه کنم... خدایا، تو چقد خوبی ، تو چقد بزرگی... خدایا، خدای مهربوونم، ازت ممنونم.. ازت مچکرم...

 


 

وای، چه قدر خووب شد که دانشگاه قبوول شدم....... حالا بهترین بهوونه رو دارم واسه ازدواج نکردن...

تنها مشکلم اینه که بابا بذاره برم و نگه که رشته ت مزخرفه و جاش دووره( کرجه!!!!!)... البته راجع به رشته م که راست میگه، نه اینکه مزخرف باشه ها، نه، ولی من تا حالا اسمشم نشنیده م و این رشته رو هم واسه این انتخاب کردم که جا پُر شه و فک نمی کردم توی 15 تا رشته اینو قبوول شم

بازم جای شکرش باقیه که حداقل قبوول شدم.... چه قدر خوشحالم

حالا می توونم دهن همه ی اونایی رو که پشت سرم حرف می زدن رو ببندم....

من این قبولی رو مدیون همه هستم، هر کی که واسم دعا کرده، مخصوصاً از مرضیه جون جوونیم و محمد خان ... از دوست مهربوونم پردیس.... از نیلو( نیلوفرنگی) جیگر که خیلی وقته ندیدمش و دلم براش یه دنیا تنگ شده... اااااااای، یادم رفت، بیشتر از همه از سعید، از سعید گلم که همه این کارا فقط به خاطر اوونه و به امید اوونه و...... از همه..

 


بازم واسم دعا کنید.. دعا کنید که همه چی حل شه و به خیر و خوشی تمووم شه، دعا کنی...

دووستوون دارم مهربووونــــــــــــــــــــــا....

 

 


 

ای هستیِ آگاه که پنهان از دیده ای، در جهان هستی و برای جهان هستی!

تو می توانی صدایم را بشنوی، زیرا تو درون منی و تو می توانی مرا ببینی، زیرا تو بصیری؛ لطف کن و در روح من دانه ای از حکمتت بکار تا در جنگلِ تو ببالد و از میوه های تو بیاورد.  آمین!

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدومرضیه سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:36 ب.ظ http://msky22.blogsky.com

سلام شادی جونم........واااااااااااای خانم گل خیلی خیلی خوشحال شدم.......انگار خودم قبول شدم............امیدوارم که همیشه خبر های خوب خوب بدی خانمی و همیشه موفق باشی........
راستی شادی جونم این دانشگاه چطوری...بدون کنکور؟
ممنونم.......

آره عزیزم٬ بدون کنکووره
همین الان بابا زنگ زده و میگه نباید بری٫ چون راه دووره
دعا کن برام

رامین سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:37 ب.ظ http://raminpc20.mihanblog.com

سلام شادی جون
وبلاگ جالبی دارین اگه تمایل به تبادل لینک دارین منو در جریان بزارین
منتظرتون هستم

گلسا سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:55 ب.ظ http://golsa.blogsky.com

سلام من هم برات خوشحال شدم... واست دعا میکنم که تمام مشکلهات حل بشه. از دیدن این همه شور و هیجان تو من هم به هیجان اومدم امیدوارم همه روزهای زندگیت پر از خوشی باشه..
موفق باشی:X

سهیل پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:38 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام شادی جون . خوبی دختر گل ؟ مبارکه . منم بهت تبریک می گم . راستی ممنون که اومده بودی وبلاگم . دوست داشتی با من در تماس باش با ایمیل . مرسی . مواظب خودت باش غنچه باغ زندگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد