میوه ی لک دارو ارزوون می خرن...

ازدواج به سبک ایرونی: میوه ی لک دار رو ارزون می خرن... ارزون...


یه حس خیلی بدی تو وجودمه.... یه حس بد و وحشتناک که از در میون گذاشتن این حس با نزدیکترین دوستام هم حذر دارم.... حس یه آدم ورشکسته رو دارم...نه، حس یا آدمی رو دارم که تو یه معامله ، تو یه معامله،... من خودمو ارزون فروختم ( چه کلمه ی نحسی ، حتی از گفتنش هم شرم دارم ) ... آره، باور کن شادی ، تو خودت رو ارزون فروختی ، ارزون.... وای....

چه بد، حالم چرا اینجوریه، .... من کجا اشتباه کردم، فک می کنم به آخر خط این رابطه رسیدم...

اه ، چرا همه ی صحبتام تکراری شده، همه چی ...

ارزون... ارزون.... ارزون.... ارزون.... ارزون.... ارزوون... ارزون.... ارزون.... ارزون....

4 تا حرفه، ولی واسه من یه دنیا حرفه...

از نگاه کردن به چشای بابا می ترسم، خجالت می کشم..... از گرفتن و بوسیدن دستاش خجالتمی کشم، می ترسم... 


:-D   ......   :- )   ......   :- (   ......   ;-)   ......   :- *   ...... :-D   ......   :- )   ......   :- (   ......   ;-)   ......   :- *  :-D   ......   :- )   ......   :- (   ......   ;-)   ......   :- *  :-D   ......   :- )   ......   :- (   ......   ;-)   ......   :- *    :-D   ......   :- )   ......   :- (   ......   ;-)   ......   :- *   :-D   ......   :- )   ......   :- (   ......   ;-)   ......   :- *   :-D   ......   :- )   ......   :- (   ......   ;-)   ......   :- *   :-D   ......   :- )   ......   :- (   ......   ;-)   ......   :- *   :-D   ......   :- )   ......   :- (   ......   ;-)   ......   :- *   :-D   ......   :- )   ......   :- (   ......   ;-)   ......   :- *   :-D   ......   :- )   ......   :- (   ......   ;-)   ......   :- *   :-D   ......   :- )   ......   :- (   ......   ;-)   ......   :- *   :-D   ......   :- )   ......   :- (   ......   ;-)   ......   :- *   :-D   ......   :- )   ......   :- (   ......   ;-)   ......   :- *   :-D   ......   :- )   ......   :- (   ......   ;-)   ......   :- *   :-D   ......   :- )   ......   :- (   ......   ;-)   ......   :- *   :-D   ......   :- )   ......   :- (   ......   ;-)   ......   :- *   :-D   ......   :- )   ......   :- (   ......   ;-)   ......   :- *     

نظرات 3 + ارسال نظر
مهران سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.djmehran.blogsky.com

سلام شادی خانوم.مهران هستم.میخواستم برام بگین که چیکار کردین که میگین یه حس بدی دارین.لطفا برام میل بزنید و بگید.مرسی

محمدومرضیه چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:41 ق.ظ http://msky22.blogsky.com

شادی جونم...چی شده گلم؟؟؟!!!!
خیلی نگرانم کردی؟؟
فروختن چیه؟؟؟؟عزیزم به نظر من ارزش تو بیشتر از این حرفاست....
من فقط فهمیدم که مامان و بابات از جریان شما با خبر شدن و حالا میخوان جلوت بایستن و مخالفت کنن....
ولی تو شادی جونم قدرتت بیشتر از این حرفاست...باید مبارزه کنی تا به خواستت برسی.....و تا اخر عمرت قدرشو بدونی........
برام میل بزنم بیشتر توضیح بده دارم میترکم از نگرانی

امیر خان پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.bloodyhours.blogfa.com

عالی بود متشکرم اگه خواستی به وبلاگ من سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد